niedziela, 18 sierpnia 2013

Renaissance* gier (post odtworzony)



Witam!

W dobie zrewolucjonizowanego rynku gier zapominamy o produkcjach, którymi zachwycaliśmy się lata temu. Starsi gracze na pewno pamiętają pozycje takie jak: Legacy of Kain: Soul Reaven, Crash Bandicoot, Spyro, Half-Life czy Deus Ex. Sam zagrywałem się nimi mając za wiek jedną cyfrę.
Po upływie lat postanowiłem wrócić do korzeni. Z początku myślałem, że dotknie mnie pikselizoza gry, kanciaste modele oraz mnogość bugów, na które człowiek wcześniej nie zwracał uwagi. Jednak mimo moich obaw bawiłem się świetnie. Przyjemnie było znowu wskoczyć w skórę wampira pragnącego zemsty czy odwiedzić bajkową krainę i ich mieszkańców :D
Być może dla tego mi się tak dobrze grało, że gra oferowała coś więcej niż tylko grafikę (bowiem nie była powalająca ;) Produkcja przedstawiała historię bohatera i gracz wczuwał się w tą postać, przeżywał jego rozterki, wzloty i upadki a gdy jego przygoda dobiegła końca miał żal, że to już koniec… i zaczynał grać od początku ! :D
Pomyślcie jakby było wspaniale gdyby produkcje „naszych czasów” przywrócić na nowo. Wymienić silnik gry  na inny (np. Unreal Engine), zrobić nowe modele świata, odświeżyć wygląd postaci ( CS 1.6 został odświeżony). Bawilibyśmy się jak za starych dobrych czasów ;)
Reasumując mój wywód: wracajcie do „staruszków” ;) Będziecie zachwyceni nimi bardziej niż nie jedną pozycją jakie oferują nam dzisiejsi producenci.
Reniu

* (z fr. renaissance – odrodzenie)
PS. Zamieszczam tutaj filmik jak kiedyś w grze budowało się klimat ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed publikacją KOMENTARZU musisz wybrać profil np: anonimowy, który jest nad przyciskiem OPUBLIKUJ